Fenerbahçe’nin 3-2 kazandığı maç sonrasında Trabzonsporlu taraftarlar, sahaya girerek sevinen Fenerbahçeli futbolculara saldırdı. Fenerbahçeli futbolcular, saldıran taraftarların arasından soyunma odasına gitmeye çalıştı. İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, çıkan olaylara ilişkin soruşturma başlatıldığını açıkladı. Fenerbahçe’nin deplasmanda 3-2 galip geldiği maç sonrası saha karıştı. Trabzonspor taraftarları, maç sonu sevinç yaşayan Fenerbahçeli futbolculara...