BAŞKAN M.ŞEFİK BAKAY’DAN BERAT KANDİLİ MESAJI

BAŞKAN M.ŞEFİK BAKAY’DAN BERAT KANDİLİ MESAJI

Yayınlama: 24.02.2024
8
A+
A-

Şanlıurfa Esnaf Ve Sanatkarlar Odaları Birliği Başkanı M.Şefik Bakay Berat Kandili Tebrik Mesajı Yayımladı.

Her yıl Şaban ayının 15. gecesine tekabül eden ve ramazanı şerifi müjdeleyen Berat kandiline bu yılda kavuşmuş olmanın huzur ve mutluluğunu yaşıyoruz.

Bir zorluktan kurtulmak anlamına da gelen bu geceye, kulların günahlarının affolunması ve temize çıkmaları sebebiyle “Berat”, kulların ihsana kavuşmaları nedeniyle de “Rahmet” adı verilmiştir.
Kulluk görevini yerine getirmekte eksik ve yanlışının olduğunu hisseden nice bedenlerin Allah’a yönelerek O’nun rahmet, şefkat ve mağfiretine sığınabilecekleri, karardığını düşündükleri kalplerini tövbe istiğfarla arındırabilecekleri Berat Gecesi müstesna bir gecedir.

Bu gecenin kurtuluşumuza, manevi arınmamıza ve gönül dünyamızın temizliğine vesile olması en kalbi beklentimdir. Kırılan kalpleri onarmak, dargınlık duvarlarını yıkmak, kin, nefret ve intikam duygularını aşmak için fırsat olan bu anlamlı gecenin aramızdaki gönül bağlarını, birlik ve beraberliğimizi daha da güçlendirmesini temenni ediyorum.
Cenab-ı Hakk’ın “Yok mu tövbe eden tövbesini kabul edeyim, Yok mu rızık isteyen rızık vereyim” diyerek kullarına rahmet ve merhamet kapılarını ardına kadar araladığı Berat Kandilinin Şanlıurfa’lı hemşerilerim ve tüm İslam âlemi için hayırlara vesile olmasını diliyorum.

Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.