BAŞKAN TOPRAK MARATONA KATILARAK “19 MAYIS GENÇLİK VE SPOR BAYRAMINI” KUTLADI

BAŞKAN TOPRAK MARATONA KATILARAK “19 MAYIS GENÇLİK VE SPOR BAYRAMINI” KUTLADI

Yayınlama: 18.05.2024
Düzenleme: 19.05.2024 09:46
60
A+
A-

Yerli ve Milli Parti Şanlıurfa İl Başkanı Abdulvahap Toprak Atatürk’ü Anma Gençlik Ve Spor Bayramı” Mesajı Yayımladı.

Şanlıurfa’da maraton koşusuna katılan Başkan Toprak, 3,7 km tamamlarken, maratonda dereceye giren genç sporcuları tebrik etti.  Başkan Toprak her zaman genclerimizle beraber olduk, desteklerinizi esirgemeyecegiz dedi.

Başkan Toprak mesajına şöyle devam etti; Bugün, Gazi Mustafa Kemal Atatürk önderliğinde millet olarak yaktığımız bağımsızlık meşalesinin 105. yıldönümünü kutlamanın gururunu ve mutluluğunu yaşıyoruz.

19 Mayıs; milli mücadelemizi başlatan ilk ve büyük adımın yıldönümü, Türk Milletinin sönmeyen ve hiç sönmeyecek bağımsızlık meşalesidir.

Aziz Milletimizin, istiklal ve istikbalimizi korumak için genciyle yaşlısıyla, kadınıyla erkeğiyle verdiği bu mücadele büyük bir zaferle sonuçlanmıştır. Esaret altındaki mazlum milletlere de ışık olan bu zaferle Aziz Milletimiz; vatan ve bayrak sevgisini, özgür yaşama kararlılığını tüm dünyaya bir kez daha ilan etmiştir.

Bu anlamlı günde verdiği bağımsızlık mücadelesiyle birçok millete örnek teşkil eden bir ulusun üyesi olmaktan büyük bir gurur ve mutluluk duyuyor; birlik ve beraberlik içinde nice 19 Mayıslar yaşamayı temenni ediyorum.

Başta Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşları olmak üzere vatanımız için canını feda eden aziz şehitlerimizi ve kahraman gazilerimizi rahmet ve minnetle anıyor; milletimizin ve değerli Şanlıurfa’lı hemşehrilerimin 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nı tebrik ediyorum.

Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.