Başkan Abdulvahap Toprak’tan Kurban Bayramı Tebrik Mesajı

Başkan Abdulvahap Toprak’tan Kurban Bayramı Tebrik Mesajı

Yayınlama: 26.05.2026
54
A+
A-

Yerli ve Milli Parti Şanlıurfa İl Başkanı Abdulvahap Toprak, Kurban Bayramı dolayısıyla bir kutlama mesajı yayımladı.
Başkan Toprak mesajında, Kurban Bayramı’nın birlik, beraberlik, kardeşlik ve dayanışma duygularını güçlendiren müstesna günlerden biri olduğunu belirterek şu ifadelere yer verdi:
“Paylaşmanın, yardımlaşmanın ve manevi değerlerin en güzel şekilde yaşandığı mübarek Kurban Bayramı’na ulaşmanın huzur ve mutluluğunu yaşıyoruz. Bayramların; kırgınlıkların son bulduğu, sevgi, saygı ve hoşgörünün arttığı özel günler olduğuna inanıyoruz. Bu vesileyle başta Şanlıurfalı hemşehrilerimiz olmak üzere aziz milletimizin ve tüm İslam âleminin Kurban Bayramı’nı en içten dileklerimle kutluyorum. Bayramın ülkemize sağlık, huzur, bereket ve kardeşlik getirmesini temenni ediyorum.”
Başkan Toprak, mesajının sonunda bayram süresince yola çıkacak vatandaşlara da dikkatli olmaları çağrısında bulunarak herkesin huzurlu bir bayram geçirmesi temennisinde bulundu.

Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.